suusafoorum.err.ee suusafoorum.err.ee
Eesti Rahvusringhäälingu suusaportaali foorum
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

Vormi timmimine enne võistlusi

 
Uus teema   Vasta teemale    suusafoorum.err.ee -> Treeningkavad
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Madshus
Tõsine tegija


Liitunud: 18 Jan 2008
Postitusi: 92
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: 18.01.2008 17:03    Teema: Vormi timmimine enne võistlusi Vasta viitega

a

Viimati muutis seda Madshus (21.01.2009 20:52). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Skifreak
Asjalik harrastaja


Liitunud: 18 Jan 2008
Postitusi: 20
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: 20.01.2008 16:51    Teema: Vasta viitega

Mina pakuks viimasele kahele nädalale välja seesuguse idee, et nö eelviimasel nädalal peaks olema treeningmaht enamvähem sama suur nagu muul ajalgi, nädala sees oleks soovitav teha üks kiirem sõit, kas siis treeningul lõikudena kihutada või väiksemat sorti võistlus. Nädala viimastel päevadel võiks teha pika tühjendustreeningu natuke hoogsamas tempos kui tavaline treening, see võiks kestuselt ulatuda ikka 3h kanti vähemal.

Võistlusnädala eesmärk peaks olema välja taastuda tehtud treeningutest ning õige toitumise ja puhkusega minna tähtsaimale sündmusele vastu värske ja tugevana. Seepärast peale eelmise nädalavahetuse pikka tühjendust tuleks paar päeva täiesti puhata, teisipäeval ehk kerge sörkjooks. Kolmapäeval, neljapäeval võib rahulikult suusatada, trenni sees paar lühikest kiirendust, trenni pikkus mitte rohkem kui 1,5h. Reedel jälle puhkus ja laupäeval kerge suusasõit, määrde proovimine ca. 1h. Lõdvestuseks pool tunnikest sörkjooksu ja pabinal maratoniks viimaseid ettevalmistusi tegema.

Viimase nädalaga enam tegemata jäänud treeninguid tagasi ei tee, seepärast on otstarbekas ikkagi enne juba mahud ära teha ja viimane nädal hoog maha võtta ning korralikult stardiks välja puhata.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    suusafoorum.err.ee -> Treeningkavad Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Tõlkinud: