suusafoorum.err.ee suusafoorum.err.ee
Eesti Rahvusringhäälingu suusaportaali foorum
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

Jõusaal

 
Uus teema   Vasta teemale    suusafoorum.err.ee -> Ülejäänud treeningmeetodid
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Fiadila
Asjalik harrastaja


Liitunud: 18 Jan 2008
Postitusi: 26

PostitusPostitatud: 23.01.2008 14:56    Teema: Jõusaal Vasta viitega

Kuidas tuleks kasutada jõusaali,et siis milliste masinatega milliseid harjutusi. Ning missuguste seeriatega?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
MRX
Asjalik harrastaja


Liitunud: 23 Jan 2008
Postitusi: 16
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: 23.01.2008 21:12    Teema: Vasta viitega

Ise treenin triitsepsit erinevate harjutustega, kus siis käed on küünarnukist kõverdatud ning siis tuleb käed sirgeks suruda(saab kasutada nii hantlite kui masinate abi). Siis tuleks loomulikult treenida kõhulihaseid(istessetõus, masinad) ja seljalihaseid(ettekallutatud keha sirgu lükkamine koos raskustega või kõhuli lamades õlavöö kergitamine). Klassikatehnika jaoks saab teha sirge jala taha välja sirutamist(olen teinud masinal) ja vabatehnika jaoks mõjub hästi jalgade harki-kokku surumine(masinal). Loomulikult tuleks treenida ka sääremarju tõustes varvastele(masinad, lisaraskused).
Seeriaid tee nii 3-4 korda 8-12 kordust, raskused vali vastavalt võimekusele.

Kõik mis kirjutasin ei pruugi puhas kuld olla, sest kusagilt õpet pole saanud, aga loogiliselt paistavad olevat sellised harjutused, mis suusatamisega seotud. Kindlasti on veel ka muid harjutusi.

Jõudu edasiseks!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
rainisk
Tõsine tegija


Liitunud: 17 Jan 2008
Postitusi: 78

PostitusPostitatud: 23.01.2008 22:09    Teema: Vasta viitega

Aga jõusaaliga ei tohi üle pingutada.
Rohkem lihasmassi = suurem hapnikuvajadus.
Ise olen praegu jõusaali (va kardioseadmed rahule jätnud).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
ArvoR
Suusasõber


Liitunud: 22 Jan 2008
Postitusi: 6
Asukoht: Rakvere

PostitusPostitatud: 23.01.2008 23:36    Teema: Vasta viitega

vaevalt et selle korra-paariga nädalas miski muljetavaldava lihasmassi omale hangid ja vahele soovitatakse jõusaal jätta ainult võistlusnädalatel.
alul jõusaaliga kaasnev väsimuse ja raskuse tunne peaks koormustega harjudes paari nädalaga kaduma
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Skifreak
Asjalik harrastaja


Liitunud: 18 Jan 2008
Postitusi: 20
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: 25.01.2008 14:49    Teema: Vasta viitega

Väga hea lühike ja asjalik ülevaade MRX poolt Wink

Suusatajad oma võistlusperioodil külastavad jõusaali kindlasti harvemini kui ettevalmistust tehes. Ja harrastajatele ei soovitaks teha harjutusi eriti suurte raskustega, pigem väiksem raskus ja rohkem kordusi. Põhilised lihasgrupid tõesti klassikalist tehnikat silmas pidades triitseps, kõht, selg ja säärelihased; uisutehnikas lisaks neile ka reielihased, tuharalihased. Lisaks neile võib alati teha selliseid harjutusi teistele lihasgruppidele, mis koormavad korraga mitut lihasgruppi koos, et lihtsalt üldist toonust lihastes säilitada-tõsta.

Samas minu arvates piisab harrastajale just talveperioodil ka kodusest jõutreeningust, aga jõusaalis on loomulikult lihtsam ja mugavam harjutusi leida. Pole lihtsalt mõtet minna treenima max. jõudu suurte raskuste ja väikeste kordustega, nii kasvatate lihasmassi, mille toitmine maratonirajal on üsna kulukas. Smile
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Vend
Suusasõber


Liitunud: 28 Veeb 2012
Postitusi: 2

PostitusPostitatud: 12.03.2012 23:51    Teema: Vasta viitega

Olles lugenud vastavasisulisi õpikuid ja mõistes lihasfüsioloogiat, siis tuleks kindlasti kasutada suuremaid raskuis ja vähem korduseid, jõu saavutamiseks, ning pikemad seeriad jätta lihasekasvatamiseks. kui tahetakse midagi kasvatada,siis soovitan seda kevad suve poole ja sügisel keskenduda mahule ja jõule.

ei pretendeeri täielikule tõele.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Bõrt
Suusakunn


Liitunud: 14 Dets 2010
Postitusi: 138
Asukoht: Harjumaa. Liigun siin seal.

PostitusPostitatud: 13.03.2012 09:52    Teema: Vasta viitega

Ei pretendeeri jah kahjuks.
Pikemad seeriad ikka jõu- ja lihasvastupidavuse arendamiseks mitte lihaste massi kasvatamiseks. Selleks sobivad ikka pibem max- ja põhijõu suunitlusega treeningud, mida iseloomustab väiksem korduste arv ja suurem raskus.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
mk21
Tõsine tegija


Liitunud: 29 Okt 2014
Postitusi: 73

PostitusPostitatud: 12.11.2014 01:50    Teema: Vasta viitega

Lihase massi kasvatab peaaegu maksimaalse raskusega tehtav väike korduste arv, kusjuures see peab toimuma võimete piiril ehk viimane kordus seerias tähendab ühtlasi kas seda, et rohkem kordusi pole võimeline tegema .
Väikese raskusega või üldse keharaskusega tehtav suur arv kordusi lihasmassi ei kasvata. Seda muidugi jällegi ühel lisatingimusel, et inimene on normaalses sportlikus vormis, sest kui rasv hakkab lihasega asenduma võib nii kehakaal, kui ka lihasmass suureneda, samas keha rasva protsent väheneb ja kehamõõdud ka vähenevad.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    suusafoorum.err.ee -> Ülejäänud treeningmeetodid Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Tõlkinud: